Wykorzystanie kalendarzy w kampaniach promocyjnych sklepów detalicznych

Kalendarze nie bez powodu są jednym z najchętniej wykorzystywanych gadżetów reklamowych w kampaniach promocyjnych sklepów detalicznych – wszystko ze względu na swoją praktyczność i estetykę w ekspozycji marki oraz regularne przypominanie o jej wartościach.

Kalendarze w kampaniach sklepów detalicznych – jaką rolę pełnią?

Kalendarze w kampaniach sklepów detalicznych mogą pełnić wiele istotnych funkcji – takich jak:

  • firmowego upominku dla stałych klientów
  • zwiększającego motywację gadżetu dla pracowników
  • narzędzia wspierającego utrzymywanie relacji z klientami
  • nagrody w konkursie organizowanym przez sklep

W roli kalendarzy do wykorzystania w kampaniach sklepów detalicznych sprawdzą się zarówno kalendarze biurkowe, książkowe oraz ścienne (zarówno jedno, jak i trójdzielne).

Kalendarze w kampaniach promocyjnych sklepów detalicznych – jakie są ich zalety?

Kalendarze w kampaniach promocyjnych sklepów detalicznych niosą wraz ze sobą wiele zalet:

  • możliwość długoterminowej widoczności marki
  • praktyczność 
  • pomoc w codziennej pracy
  • wsparcie w organizacji wydarzeń
  • możliwość dostosowania do grupy docelowej