Kalendarze nie bez powodu są jednym z najchętniej wykorzystywanych gadżetów reklamowych w kampaniach promocyjnych sklepów detalicznych – wszystko ze względu na swoją praktyczność i estetykę w ekspozycji marki oraz regularne przypominanie o jej wartościach.
Spis treści
Kalendarze w kampaniach sklepów detalicznych – jaką rolę pełnią?
Kalendarze w kampaniach sklepów detalicznych mogą pełnić wiele istotnych funkcji – takich jak:
- firmowego upominku dla stałych klientów
- zwiększającego motywację gadżetu dla pracowników
- narzędzia wspierającego utrzymywanie relacji z klientami
- nagrody w konkursie organizowanym przez sklep
W roli kalendarzy do wykorzystania w kampaniach sklepów detalicznych sprawdzą się zarówno kalendarze biurkowe, książkowe oraz ścienne (zarówno jedno, jak i trójdzielne).
Kalendarze w kampaniach promocyjnych sklepów detalicznych – jakie są ich zalety?
Kalendarze w kampaniach promocyjnych sklepów detalicznych niosą wraz ze sobą wiele zalet:
- możliwość długoterminowej widoczności marki
- praktyczność
- pomoc w codziennej pracy
- wsparcie w organizacji wydarzeń
- możliwość dostosowania do grupy docelowej