Kalendarze jako narzędzie do budowania lojalności klienta

Kalendarze doskonale sprawdzają się w roli narzędzia do budowania lojalności klienta – między innymi ze względu na możliwość umieszczenia logo firmy w widocznym miejscu, a co za tym idzie, regularne wpisywanie się w pamięć osób z nich korzystających (przy każdym użyciu kalendarza).

Kalendarze jako gadżety reklamowe a lojalność klienta

O lojalności klienta można mówić zawsze wtedy, kiedy decyduje się on na ponowny zakup w danej firmie – mając do wyboru całe spektrum innych marek. Aby klient do nas wracał – niezbędne jest nie tylko zbudowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa (z uwzględnieniem wartości, które są nam bliskie), jak i jego utrzymywanie (między innymi poprzez wręczanie klientom i partnerom biznesowym przemyślanych gadżetów reklamowych).

W jaki sposób kalendarze wpływają na budowanie lojalności klienta?

Kalendarze wpływają na budowanie lojalności klienta wobec marki między innymi poprzez:

  • regularną ekspozycję marki (zarówno przy pomocy widocznego na okładce notesu logo, jak i umieszczenie go na planszy kalendarza ściennego)
  • zaznaczenie ważnych dla marki dat (na przykład spotkań z klientem, eventów biznesowych, rocznicy powstania firmy)
  • zawarcie w kalendarzu haseł, wskazujących na wyznawane przez markę wartości
  • Wybierając kalendarz w formie gadżetu reklamowego dla swojej firmy – warto wziąć pod uwagę zarówno cel kampanii marketingowej, jak i grupę docelową, do której chcemy trafiać z produktem czy usługą.

Wybierając kalendarz w formie gadżetu reklamowego dla swojej firmy – warto wziąć pod uwagę zarówno cel kampanii marketingowej, jak i grupę docelową, do której chcemy trafiać z produktem czy usługą.