Kalendarze nie bez powodu chętnie wybierane są jako upominki świąteczne dla klientów oraz partnerów biznesowych – wszystko ze względu na swoją praktyczność i funkcjonalność na co dzień oraz wysoką estetykę, która jednocześnie może przypominać o danej firmie (wtedy, gdy na kalendarzach znajduje się logo czy hasło określonego przedsiębiorstwa).
Spis treści
Kalendarze – dlaczego warto podarować je klientom?
Kalendarze to nie tylko prezent o wysokiej estetyce, ale również przydatny na co dzień – dzięki czemu możemy mieć pewność, że obdarowani klienci czy partnerzy biznesowi, rzeczywiście będą z nich korzystać. Kalendarze umożliwiają nie tylko dokładne planowanie czasu pracy czy konkretnych projektów, ale również przypominają nam o nadchodzących wydarzeniach. Klientów i partnerów biznesowych ucieszą zarówno kalendarze biurkowe, jak i ścienne. Dodając do projektu kalendarza logo firmy czy hasło, z jakim kojarzy się dane przedsiębiorstwo – przyczyniamy się do budowania pozytywnego wizerunku swojej marki.
Kalendarze dla klientów i partnerów – na jakie okazje?
Kalendarze dla klientów i partnerów sprawdzą się w roli prezentu na wiele okazji – między innymi Święta Bożego Narodzenia czy Wielkanoc. Inną okazją obdarowania klientów i partnerów biznesowych mogą być istotne dla firmy daty – na przykład rocznica powstania czy nawiązania współpracy z ważnym dla nas klientem (którego decydujemy się obdarować). Niektórzy właściciele firm decydują się też na wręczenie prezentów bez okazji – chcąc budować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa w oczach tych osób, dzięki którym firma utrzymuje się na danej pozycji biznesowej.