Kalendarze i ich rola w budowaniu relacji z klientem

Kalendarze odgrywają istotną rolę w budowaniu relacji z klientem – między innymi poprzez przypominanie klientom oraz partnerom biznesowym o firmie. Dając klientom w prezencie kalendarz z logotypem oraz sloganem marki – możemy liczyć na regularne przypominanie klientom o swojej działalności, a samo w sobie podarowanie upominku przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku firmy w oczach klientów.

Kalendarz – jak z jego pomocą budować relację z klientem?

Aby dodatkowo wzmocnić budowanie otwartych, angażujących obie strony relacji biznesowych – wręczając klientowi kalendarz warto zaznaczyć w nim ważne dla firmy daty, na przykład czas firmowych targów (na które klient jest zaproszony), kolejnego spotkania w siedzibie czy naszej wizyty w przedsiębiorstwie klienta. Wręczając klientowi przemyślany kalendarz z logo firmy oraz sloganem, który wskazuje na najważniejsze wartości naszej działalności, nie musimy martwić się o to, że nasza marka „zginie” w tłumie innych, z którymi klient współpracuje.

Kalendarz dla klienta – dlaczego to dobry pomysł na prezent?

Prezent dla klienta w formie kalendarza niesie ze sobą szereg zalet – między innymi:

  • przypomina klientowi o naszej firmie
  • jest praktyczny – klient może korzystać z niego każdego dnia
  • może poprawić organizację pracy klienta

Wybierając kalendarz jako narzędzie wspierające budowanie pozytywnych relacji z klientem – jego formę warto dopasować do aktualnych jego potrzeb. Do najchętniej wybieranych kalendarzy dla klientów należą te w formie biurkowej oraz trójdzielnej.