Jak kalendarze mogą wspierać marketing w branży edukacyjnej?

Kalendarze mogą wspierać marketing w branży edukacyjnej poprzez budowanie świadomości marki, pozytywny wpływ na relacje z odbiorcami oraz promowanie konkretnych, związanych z edukacją wydarzeń (na przykład organizowanych przez uczelnię czy szkołę).

Budowanie świadomości marki w branży edukacyjnej

Kalendarze wspierają budowanie świadomości marki w branży edukacyjnej – poprzez zamieszczanie na nich logotypu bądź godła szkoły oraz zaprojektowanie ich w taki sposób, który nawiązuje do kolorystyki danego miejsca. Budowanie świadomości marki w branży edukacyjnej może dotyczyć nie tylko osób bezpośrednio współpracujących z uczelnią – na przykład sponsorów – ale również uczniów, rodziców i nauczycieli.

Promowanie wydarzeń w branży edukacyjnej

Kalendarze to doskonałe narzędzie nie tylko do budowania świadomości marki w branży edukacyjnej, ale także do promowania konkretnych wydarzeń – na przykład pikników. Zaznaczając w kalendarzu najważniejsze, organizowane przez szkołę czy uczelnie eventy – zarówno dla uczniów / studentów, nauczycieli / wykładowców, jak i ich rodzin – sprawia, że ważna data staje się łatwiej zapamiętywalna, a co za tym idzie, wydarzenie cieszy się większym zainteresowaniem wśród osób, do których jest kierowane.