Jak kalendarze mogą wspierać lokalny marketing?

Kalendarze mogą wspierać lokalny marketing na kilka istotnych sposobów – między innymi poprzez budowanie pozytywnego wizerunku firmy, której logotyp wraz z krótką, hasłową ofertą znajdują się na jego łamach.

Kalendarz – wsparcie lokalnego marketingu!

Kalendarz firmowy niesie z sobą realne korzyści dla wsparcia lokalnego marketingu – takie jak:

  • stanowienie całorocznego, praktycznego gadżetu 
  • przypominanie klientom oraz partnerom biznesowym o firmie, która utworzyła kalendarz
  • budowanie pozytywnych relacji z odbiorcami
wsparcie marketingu infografika

Nie bez powodu to właśnie kalendarze uznawane są za jeden z najlepszych gadżetów marketingowych, które z powodzeniem wspierają lokalny marketing. Podarowując klientom oraz partnerom biznesowym kalendarz z logotypem swojej firmy oraz hasłową ofertą czy sloganem przedsiębiorstwa – możesz liczyć na skuteczne przypominanie im o swojej działalności przez cały rok!

Kalendarz jako gadżet marketingowy – który wybrać?

Do najczęściej polecanych kalendarzy firmowych należą:

  • kalendarza trójdzielne
  • kalendarze jednodzielne
  • kalendarze listwowane
  • kalendarze biurkowe

Wybierając rodzaj kalendarza – warto wziąć pod uwagę jego funkcjonalność na co dzień.