Kalendarze mogą wspierać lokalny marketing na kilka istotnych sposobów – między innymi poprzez budowanie pozytywnego wizerunku firmy, której logotyp wraz z krótką, hasłową ofertą znajdują się na jego łamach.
Spis treści
Kalendarz – wsparcie lokalnego marketingu!
Kalendarz firmowy niesie z sobą realne korzyści dla wsparcia lokalnego marketingu – takie jak:
- stanowienie całorocznego, praktycznego gadżetu
- przypominanie klientom oraz partnerom biznesowym o firmie, która utworzyła kalendarz
- budowanie pozytywnych relacji z odbiorcami
Nie bez powodu to właśnie kalendarze uznawane są za jeden z najlepszych gadżetów marketingowych, które z powodzeniem wspierają lokalny marketing. Podarowując klientom oraz partnerom biznesowym kalendarz z logotypem swojej firmy oraz hasłową ofertą czy sloganem przedsiębiorstwa – możesz liczyć na skuteczne przypominanie im o swojej działalności przez cały rok!
Kalendarz jako gadżet marketingowy – który wybrać?
Do najczęściej polecanych kalendarzy firmowych należą:
- kalendarza trójdzielne
- kalendarze jednodzielne
- kalendarze listwowane
- kalendarze biurkowe
Wybierając rodzaj kalendarza – warto wziąć pod uwagę jego funkcjonalność na co dzień.